یکی از اهداف اصلی و وجه تمایز مجموعه آسامال ایجاد حس رضایت و آسودگی خاطر به هنگام خرید می باشد تا مخاطبان و مشتریان گرانقدر نگران مشکلات حین یا بعد از خرید نباشند. محصول خریداری شده حتی اگر از معتبرترین برندها باشد، بعد از استفاده محتمل است دچار مشکل فنی شود. این امر می تواند زمینه ساز ناامنی روانی برای خریداران باشد. مدیریت آسامال در راستای شعار کلیدی خود مبنی بر «آرامش، سهولت و اصالت در خرید» و با هدف تأمین آرامش مشتریان و رفع نگرانی از آنان، خدمات پس از فروش و گارانتی سبز آسامال را راه‌اندازی نموده است.

با فعال نمودن گارانتی سبز آسامال به هنگام خرید، به مدت 12 ماه خدمات ارزشمندی در چارچوب تعهدات داده شده ارایه خواهد شد تا از ایجاد هرگونه خدشه به اطمینان مشتریان ارجمند پیشگیری کرده و با امنیت خاطر کامل از امکاناتِ محصول خریداری شده لذت ببرند.

مهمترین خدمات گارانتی سبز آسامال

١- امکان مرجوعی محصول تا ٧ روز بر اساس تمایل و اعلام مشتری‌؛

٢- تعویض قطعه یا تعمیر کامل و بی‌نقص محصول بدون محدودیت در دفعات تعمیر در طول مدت گارانتی؛

٣- تعویض دستگاه یا پرداخت هزینه‌ی آن در صورتی که امکان تعویض قطعه یا تعمیر آن وجود نداشته نباشد؛

۴- ارایه خدمات ویژه (VIP) از جمله:

  • پشتیبانی و راهنمایی ویژه تا رسیدن محصول به دست مشتری؛
  • ارسال فیلم چک و بسته‌بندی محصول قبل از ارسال؛
  • تضمین سلامت محصول تا زمانیکه به دست مشتری برسد.
شرایط مرجوعی سبز آسامال

در صورتی محصول امکان مرجوع شدن را دارد که :

١- استفاده نشده و بسته‌بندی اولیه‌ی آن حفظ شده باشد.

٢- بعد از دریافت، دستگاه سالم مانده و هیچ نوع آسیب جزئی و کلی به آن وارد نشده باشد.

٣- جزو محصولات آرایشی و بهداشتی نباشد.

شرایط گارانتی تعویض

در صورت عدم امکان تعمیر محصول توسط خدمات پس از فروش آسامال یا موجود نبودن قطعه، در شرایطی که دستگاه مشمول گارانتی باشد، با دریافت ٣٠ درصد فرانشیز، ٧٠ درصد هزینه محصول طبق فاکتور خرید به مشتری پرداخت می‌شود یا به صورت توافقی همان دستگاه یا دستگاه مشابه با کسر ٣٠ درصد فرانشیز به مشتری تحویل می‌شود.

هزینه حمل و نقل

هزینه حمل و نقل دستگاه تا خدمات پس از فروش آسامال و بالعکس به عهده خریدار است ولی سایر خدمات کاملا رایگان است.

شرایط نقض گارانتی

١- اتمام زمان گارانتی؛  گارانتی از تاریخ خرید شروع شده و بعد از گذشت مدت زمان تعهد، گارانتی به اتمام می‌رسد.

٢- استفاده نادرست و غیراصولی؛ استفاده غلط از دستگاه یا انجام موارد خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه باعث نقض گارانتی خواهد شد.

٣- وجود آسیب بر اثر ضربه، حرارت و نوسانات برق؛ صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل نامناسب، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی به بخش‌های حساس، گرد و غبار شدید، نوسانات برق و تفاوت ولتاژ، رعد و برق و سایر حوادث طبیعی دستگاه را از گارانتی خارج می‌کند.

۴- بازشدن دستگاه توسط تعمیرگاه های غیر طرف قرارداد؛ دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی خارج از حوزه خدمات پس از فروش آسامال تعمیر شوند، شامل خدمات گارانتی نخواهند شد.

۵- مخدوش شدن هولوگرام روی محصول؛ هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن هولوگرام روی محصول، آن را از پوشش گارانتی خارج می‌کند.

۶- تعهدات گارانتی سبز آسامال محدود به موارد مندرج در وب سایت آسامال بوده و ایفای تعهدات جانبی تولید کننده کالا و ... منوط به بررسی و توافق دو طرفه خواهد بود.

مفقود شدن کارت گارانتی

در صورت بروز مشکل برای دستگاه، ارایه کارت گارانتی به تسریع خدمات کمک می‌کند اما نگران مفقود شدن کارت نباشید چرا که اطلاعات خرید شما در سیستم ما محفوظ است.

امید است تجربه خرید لذت‌بخشی را با ما داشته باشید. ایده‌ها و انتقادات خود را از طریق فرم تماس با آسامال با مدیریت مجموعه فروشگاهی آسامال در میان بگذارید.